dimecres, 27 de maig del 2015

L'enigma Altai

El llibre de L'enigma Altai de Miquel Rayo, m'ha semblat un llibre molt entretingut i sobretot, un llibre bastant divertit, encara que tenia moltes pàgines (297). Era un llibre apte per a la meva edat.
El que més em va agradar del llibre va ser quan els personatges van pactar tots per anar a buscar les persones que havien desaparegut o que estaven mortes en la muntanya i que deien que la seva desaparició era causa dels homes de la muntanya, que era una llegenda urbana.

Aquest llibre, sobretot, m'ha semblat interessant. Interessant perquè, principalment, tenia molt continguts els quals em van divertir molt.

El llibre, el recomano per a tothom que el vulgui llegir, ja que m'ha semblat dels millors llibres que he llegit, tot i que no llegeixo massa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada