dimarts, 26 de maig del 2015



"Em dónes força per superar els obstacles, 
em dónes força per creuar l’oceà. 
Vull sentir la força que tu em dónes 
i que estem junts tota l’eternitat. 

Em dónes força per superar els obstacles, 
em dónes força per creuar l’oceà. 
Sóc tan fort quan dintre meu et sento. 
Em dónes força per sempre et vull amb mi." 

Sergio Dalma – Em dones força



Personalment penso que aquesta cançó titulada Em dones força interpretada pel cantant Sergio Dalma amb els escolanets de l’Abadia de Montserrat per la Marató de TV3 l’any 2011, és molt adequada per relacionar-la amb la història d’amor que viuen la Hazel Grace i l’Augustus Waters al llibre titulat No està escrit a les estrelles. Els dos protagonistes pateixen diferents tipus de càncer, i abans de conèixer-se mútuament, es podria dir que es trobaven en un estat de depressió.
Un cop es coneixen s’adonen que no poden viure separats, ja que sembla que quan estan junts s’obliden de les seves carències i, tan sols, es diverteixen com dos adolescents sense problemes.
Tenen paper molt important en la vida de l’altre, ja que es donen forces per continuar vivint i, alhora, superar les adversitats que es creuen en els seus camins dificultant la cura de les seves malalties.

Definitivament penso que aquesta cançó sembla que ha estat escrita pel meravellós llibre de John Green.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada